Met de acquisitiemonitor wordt u vanaf de aanvraag van een offertes tot en met het sluiten maximaal gefaciliteerd. Dit bespaart u tijd en zorgt dat u meer persoonlijke aandacht aan de klant kan geven.
Het dashboard van de acquisitiemonitor geeft een compleet inzicht in de resultaten van de uitgebrachte offertes. U ziet bijvoorbeeld waarom u offertes heeft verloren en wat de doorlooptijden zijn. U ziet per medewerker, product of regio welke offertes aandacht behoeven.
Alle klantgegevens hoeven slechts eenmalig te worden ingevoerd om offertes, klantbrieven, overeenkomsten en reminders naar uw klant en leverancier te kunnen versturen. Dit bespaart niet alleen tijd, maar is ook minder foutgevoelig.
De acquisitiemonitor helpt u om snel en efficiënt te reageren op offerte-verzoeken. Hierdoor heeft u meer tijd voor persoonlijk contact met uw klant. U houdt het overzicht welke offertes nog open staan en ziet welke conversieresultaten u behaalt.
Vanuit de acquisitiemonitor kan u niet alleen eenvoudig offertes maken, maar ook offertes opvragen voor uiteenlopende producten. Door met de acquisitiemonitor offertes op te vragen bij uw leveranciers bent u niet alleen minder tijd kwijt, maar kan u uw leveranciers ook vollediger informeren. Met de monitor kan u uw leverancier automatisch reminders sturen indien de offerte niet aanwezig is en u kan zien wat de status is van de offertes. Verzekeringsoffertes van diverse partijen worden automatisch geïntegreerd in een adviesbrief.
In het overzicht ziet u de status van elke offerte. U kan ook alle offertes met een bepaalde status selecteren, zodat u ziet welke offertes extra aandacht behoeven. Op het dashboard ziet u de algemene prestaties. Hier kan u onder meer zien hoeveel u heeft gewonnen, verloren of nog open staat. U ziet ook u het goed doet bij kleine, middelgrote of grote VvE’s en ziet de reden waarom u een offerte verliest. U kan de prestaties op totaal niveau, maar ook per regio en medewerker bekijken.
U kunt met de acquisitiemonitor makkelijk gegevens die u van de klant ontvangt aanvullen. Deze gegevens worden in uw offerte verwerkt. Bij het maken van een beheerovereenkomst of bij het opvragen van offertes worden de extra benodigde gegevens uitgevraagd en verwerkt. Zo hoeft u nooit 2x dezelfde gegevens in te vullen.
U als leverancier van een VvE Beheerder heeft baat bij een zo compleet mogelijke aanlevering van gegevens, zodat u een goede offerte kan maken. U wil ook zicht houden op welke offertes nog open staan, waar u goed scoort en welke beheerders u goede klanten aanleveren. U kan de acquisitiemonitor ook gebruiken om beheerders op basis van uw criteria zelf offertes te laten maken of dat u alleen een offerte hoeft goed te keuren. Dit scheelt u een hoop operationele kosten en kan u nog beter samenwerken met uw VvE Beheerder. U ziet te aller tijde welke offertes zijn uitgebracht, zodat u de controle kan houden.
Met de acquisitiemonitor kan u de samenwerking verbeteren doordat de leverancier in 1x alle benodigde informatie krijgt. Tevens kan de leverancier staffels afspreken waardoor de beheerder zelf offertes kan maken of de leverancier alleen de prijs hoeft te laten goedkeuren. De leverancier ziet in zijn overzicht alle openstaande offertes van de klanten die bij de acquisitiemonitor zijn aangesloten. Op het dashboard kan zij de performance van de offertes per beheerder bekijken.
Wij zorgen ervoor dat u kan offreren op basis van uw eigen offerteformats. E-mails, reminders en andere correspondentie zijn uit uw eigen naam en voorzien van uw logo.